Nowy Swiat Zmierzchu
Każdy wampir zaczynający grę ma do wyboru jedną z trzech początkowych umiejętności:
Sprinter - Twoja szybkość wzrasta o 10 pkt wraz z aktywacją.
Władca żywiołów - Władasz żywiołami na początku możesz stworzyć niewielką kulę ognia, wody, wiatru czy iskier (błyskawic). Twoje umiejętności w tej dziedzinie wzrastają wraz z kolejnymi poziomami tej umiejętności.
Oko sokoła - Twoja spostrzegawczość wzrasta o 10 pkt wraz z aktywacją.
Każda umiejętność ma 3 poziomy, które wymagają odpowiedniego treningu.
Wymagania umiejętności podstawowych:
1lvl - z nim się zaczyna
2lvl - 50 wygranych walk z użyciem umiejętności
3lvl - 100 wygranych walk z użyciem umiejętności.
Jeśli umiejętność początkowa zwiększa statystyki to wygląda to tak:
1lvl - +10 pkt do statystyki
2lvl - +20 pkt do statystyki
3lvl - +50 pkt do statystyki
Offline